همون روز


قلب پاییزی

 

 

 

 

 

 

"همون روزی که از چشمات واسه برگشت نموند راهی

همون روزی که فهمیدم، که این احساس نبود واهی


تو این ذهن غبار آلود، ازت تصویرِ روشن نیست

دارم سعی می کنم اما، نگاهی از تو با من نیست


هزار بار اومدم سمتت، بگم لبریزم از عشقت

هزار بار حرفمو خوردم، طلسمم کرده بود چشمت


تو اون روزا دیدنت شده بود دنیام، از دور و پنهونی

چقدر گشتم پی ات هرجا که رفتی، سخته که نمی دونی


حتی نشد یه بارم رو به روت باشم، وقتی که تنهایی

شاید آروم می خندیدی و می گفتی، بازم که اینجایی...


چقدر می ترسم از اینکه نیاد روزی که برگردی

نفهمی بی خبر بودی از اینکه عاشقم کردی


تموم دغدغم اینه که دفن شه با من احساسم

بگن این عاشقت بوده، بگی من که نمی شناسم..."

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:همون روز,از احسان تهرانچی,متن آهنگ همون روز,ساعت 23:39 توسط saeed| |


Power By: LoxBlog.Com